czwartek, 13 lutego 2014

Paznokcie w kolorze nieba

Dzięki świątecznej promocji na stronie colorowo.pl bliżej zapoznałam się z ich lakierową ofertą. Oto trzy z pięciu kolorów, na które się wtedy skusiłam:


Kolory oznaczone są numerami oraz dodatkowo całkiem ciekawymi nazwami:


Najbardziej przypadł mi do gustu numer 201 - wielki błękit, nazwa idealnie oddaje jego kolor ;)


 Lakiery Colour Alike dość szybko wysychają, na czym w szczególności mi zależy. Już po kilku minutach mogę dotknąć paznokieć bez obaw, że narobię sobie szkód ;) Pędzelek ma szerokość dla mnie idealną, mogę dawkować sobie lakier cienkimi warstwami. Po dwóch takich warstwach kolor idealnie pokrywa paznokcie, nie ma żadnych prześwitów. Ponadto są w miarę trwałe, z reguły lakier schodzi z końców moich paznokci już po dwóch dniach, rekordziści nawet po dniu! W przypadku Colour Alike lakier wytrzymuje spokojnie co najmniej 3 dni, w zależności od intensywności "użytkowania rąk" ;) 

A tak lakiery prezentują się na moich niezbyt wprawionych w malowaniu dłoniach:



Jeśli colorowo zorganizuje jeszcze promocję typu świątecznej 40% zniżki to z przyjemnością wypróbuje inne kolory. Standardowe ceny są jednak dla mnie zbyt wysokie w stosunku do ich jakości.







Pozdrawiam,

Kocimiętka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz