poniedziałek, 3 lutego 2014

Czekoladowo-pomarańczowe odprężenie

Olejek czekoladowo-pomarańczowy do masażu firmy Kanu jest jednym z kosmetyków, które sprawiają, że mroźne zimowe wieczory stają się dla mnie całkiem przyjemne ;) 

Opis ze strony producenta:


Gdy mięśnie znajdują się w stanie wzmożonego napięcia sięgnij po olejek czekoladowo - pomarańczowy. To intrygujące połączenie zapachów szybko przyniesie im ulgę i głęboki stan odprężenia. Wpływa niezwykle regenerująco na skórę, o czym przekonasz się już po pierwszym zabiegu.


Moje wrażenia


Na początku zachwycił mnie zapach olejku. Cudowny! Naprawdę czekoladowo-pomarańczowy, bardzo świąteczny :) Olejek świetnie się rozprowadza i dobrze wchłania, nie zostawia tłustego filmu. Pozostawia skórę natłuszczoną i wygładzoną. Nie uczulił i nie podrażnił mojej baaardzo wrażliwej skóry na nogach. Dużym plusem jest dla mnie również fakt, że zapach utrzymuje się nawet do kilkunastu godzin, jest bardzo przyjemny i odprężający. Używając go wieczorem, rano nadal go wyczuwam.

Myślę, że masaż takim aromatycznym olejkiem jest świetnym sposobem na poprawienie sobie humoru i dogodzenie swoim zmysłom, zwłaszcza gdy wrócimy do domu zmarznięte na kość ;)




Pozdrawiam serdecznie,

Kocimiętka

1 komentarz: