czwartek, 30 stycznia 2014

Leśne masełko

Masło do twarzy i ciała Cztery Pory Roku zauważyłam ostatnio podczas zakupów w jednym z dyskontów. Do wyboru były trzy wersje "smakowe", zdecydowałam się na owoce leśne &masło Shea.
Na opakowaniu przeczytamy, że masło intensywnie nawilża, natłuszcza i regeneruje skórę. Zawiera składniki o działaniu nawilżającym, zmiękczającym i pielęgnującym.

Składniki aktywne:


- masło shea
- olej winogronowy
- ekstrakty owocowe z jagód, malin i wiśni

Masełko bardzo mi się spodobało, całkiem przyjemnie pachnie, chociaż nie ma efektu wow, tego też się nie spodziewałam ;) Całkiem fajnie nawilża, szybko się wchłania i nie klei. Nie pozostawia na skórze żadnych nieprzyjemnych filmów. Jest wydajne, nie potrzeba go dużo, można łatwo przesadzić, wtedy nie wchłonie się tak pięknie ;)                                                                 
I ostatni plus. Cena! Zapłaciłam całe 5,50 zł za 150 ml masełka.  

Myślę, że to godny polecenia produkt do ciała, dla skóry bez większych problemów. Z konkretnym przesuszem mógłby sobie nie poradzić. Mimo jego pozytywnych cech obawiałabym się użyć go do twarzy. W tej sferze jestem bardzo ostrożna :)



Pozdrawiam serdecznie,

Kocimiętka

1 komentarz:

  1. Z chęcią wypróbowałabym to masełko - chociażby dla samego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń