poniedziałek, 27 stycznia 2014

L’oréal Color Riche Intense

Nigdy nie miałam styczności z kosmetykami kolorowymi z L’oréal - do czasu, aż koleżanka obdarowała mnie dwiema szminkami tejże firmy. Posiadam dwa kolory: Red Passion (297) oraz Crazy Fuchsia (370). Każdy z nich jest mocno nasycony i dobrze utrzymuje się na ustach. Szminki ładnie nawilżają usta
i schodzą równomiernie, co jest dla mnie wielkim plusem. Z uwielbieniem używam koloru Crazy Fuchsia, Red Passion jest zbyt ciemny na moje wąskie usta, ale i tak od czasu do czasu mnie skusi, jest bardzo dostojny :) Warto też zaznaczyć, że kolory są jednolite, nie posiadają żadnych błyszczących drobinek. 

Cena


Pomadki w sklepach stacjonarnych kosztują ok 40 zł (z tego co mi wiadomo), ale ostatnio widziałam kilka kolorów na stronie http://ezebra.pl/ za ok 10 zł. Za taka jakość to naprawdę super cena. Swoją drogą szczerze polecam tę drogerię internetową, mają świetne ceny, można dorwać kosmetyki dobrych firm nawet kilka razy taniej niż w zwykłym sklepie :)

A tak prezentują się te dwa cudeńka:



Nie sugerujcie się numerkami, z roztargnienia podstawiłam je nie pod te kolory co trzeba ;)































Crazy Fuchsia (370)



Red Passion (297)


Pozdrawiam serdecznie,

Kocimiętka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz